Captura del vídeo de Youtube 'Fem un cafè?'
Captura del vídeo de Youtube 'Fem un cafè?'

Torna “Fem un cafè?” l'espai de conversa directa amb el conseller delegat

Després de la bona acollida de la primera edició del "Fem un cafè?", TMB reprèn aquesta iniciativa de proximitat per continuar escoltant la veu dels treballadors i treballadores i reforçar el diàleg directe amb el conseller delegat. 

Albert Piqué / 09.09.26 - 09:42h

Per donar continuïtat a aquesta experiència, aquest any s'organitzarà una nova sèrie de trobades "Fem un cafè?", amb una sessió cada mes entre setembre i desembre. 

 

Les trobades tindran lloc en diferents centres de treball i en torns de matí, tarda, nit i migdia, i s'organitzaran en grups reduïts per afavorir una conversa oberta, participativa i propera. Com en l’edició anterior, no hi haurà una agenda prefixada; l'objectiu és que cada persona pugui plantejar aquells temes que considera importants, compartir la seva experiència i traslladar propostes de millora.  

Enguany, el Conseller Delegat compartirà amb les persones que hi assisteixin els objectius, reptes i les línies d'actuació del Pla +TMB 2030. 

Si no vas poder participar en l'edició anterior, apunta’t aquí per l’edició d’enguany. La teva experiència, les teves propostes i la teva visió del dia a dia són fonamentals per continuar construint la TMB del futur.  

Fem un cafè? T'hi esperem. 

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB