L’equip de la X1
ENAMORA “La línia té l'atractiu de tenir només 5 parades en total i si a sobre de Francesc Macià a Universitat pots arribar-hi en 10 minuts, directament t'enamora” RAPIDESA “No hi ha alternativa ara mateix en transport públic que faci el mateix recorregut en aquest temps”
Dilluns comença a circular per Barcelona la primera línia de bus exprés, la X1. Un grup de trenta conductors i conductores són els primers de començar a conduir-los i han estat els primers a formar-se en aquest nou concepte de línia de bus. El grup està format per David, Javier, Rosario, Yolanda, Òscar, Juan Pablo, Sergi, José Diego, Esther, Carlos, Jordi, Juan Antonio, Antonio, Ángel, Daniela, Concepción, Yonny Alexander, José Manuel, Juan José, Antonio Lorenzo, Jorge, Xavier, Patricio, David, David, Rosa María, Antonio, José Manuel, Alejandro i Volha.
Felicitats!!! Els primers d'estrenar la primera línia de bus de l’XPRESBus TMB, la X1. Satisfacció per formar part d’un nou model de línia?
Òscar: Sí, molt satisfet, sempre és un plaer formar part d'un projecte nou. És un repte que comptin amb tu, això motiva per fer una bona feina i donar tot el millor d'un mateix. És molt important creure en aquest projecte. Si tots com a equip fem que funcioni, segurament podrem participar en les futures línies X2, X3...
Volha: Molt agraïda i orgullosa d’haver estat seleccionada i de l’oportunitat d’estrenar una nova línia de bus.
Carlos: Sempre és un plaer formar part dels nous projectes de l’empresa.
Jorge: Sí, satisfacció de formar part d’una experiència nova.
A més, la X1 estrena una nova imatge diferent de la resta de línies. Què en penseu? Us agrada?
Òscar: És un encert, és totalment diferent de la resta, fins i tot l'indicador de línia, es pot percebre que és un servei ràpid. Negre i blanc, els mateixos colors que la bandera de sortida i arribada de l'F1.
Carlos: La lletra cursiva, sí, però el color negre no m’agrada. Crec que hauria de ser un color més viu. Colors primaris o secundaris.
Daniela: Sí, m’agrada, dona la sensació de rapidesa.
Antonio: El detall de les línies en cursiva em sembla una gran idea, ja que la fa diferenciar-se de la resta de línies de TMB, i respecte al color negre, a nivell de màrqueting és bo, perquè cap altre operador utilitza aquest color i és una altra manera de diferenciar-nos i destacar.
Creieu que aquest nou concepte de línia, amb les seves característiques diferents de les actuals, com ara, entre d’altres, circular per carrils reservats o el fet de tenir menys parades, serà ben rebut pels usuaris i usuàries?
Ángel: Crec que sí. El passatge el que demana és rapidesa en els trajectes, no li importa gaire per on circuli l'autobús, sinó arribar al més aviat possible a la destinació.
Conchi: Amb una mica de temps crec que serà una línia molt utilitzada per la seva rapidesa i perquè porta als punts més cèntrics de Barcelona.
Yolanda: Serà molt ben rebuda, ja que permetrà un estalvi important de temps al client.
José Manuel: És una bona manera d’arribar al centre de la ciutat amb molt poques parades.
Heu estat rebent formació, què en destaqueu?
Ángel: M'ha semblat bé. Molt positiu haver estat coneixent la línia i calculant els seus possibles horaris de trajecte abans de començar a treballar amb ella per conèixer els possibles punts crítics i possibles variacions.
Rosa: Sí, bona formació del tipus d’autobús, del recorregut i d’entrades i sortides en línia.
Jorge: Ha estat una bona formació, ja que ens permet sortir el primer dia sabent el recorregut.
Rosario: En destaco la complicitat i el fet d'haver pogut donar la nostra opinió, ja que som nosaltres els que estem cada dia al carrer en el bus.