Nous serveis digitals a GenTMBapp
GenTMBapp continua incorporant nous serveis que faciliten les gestions diàries als treballadors i milloren la comunicació. Gairebé el 90% dels treballadors de TMB ja en gaudeixen.
Recentment va incorporar-s'hi la plataforma de formació e-learning, que durant les setmanes de confinament ha tingut molt bona acollida per part dels treballadors. Durant aquest mes, i de forma escalonada pels CON, el personal de conducció podrà accedir a la Consulta Serveis al Conductor, que li permetrà visualitzar, a nivell individual, l'activitat diària que ha de realitzar i el calendari mensual de treball, descansos, canvis de descans i absències.
En el cas dels agents d'atenció al client de Metro, en els propers dies s'iniciarà una prova pilot per al personal de la L2, on ja es disposa de terminals mòbils corporatius, que podrà accedir al Ticket Activitat, que els permetrà fer el seguiment de les seves activitats diàries assignades, tant en la presa del servei a l'inici del torn a l'estació base, com en els canvis durant el torn. Els permetrà la confirmació de l'activitat realitzada, així com la consulta actualitzada sobre horaris i relleus. Aquest nou servei es farà extensible al personal de la resta de línies, tot seguit.
Properes passes
En els propers mesos està previst incorporar serveis de gestió del manteniment de Metro com són la Consulta d'avisos de l'estació i la Creació d'avisos de primer nivell, la funcionalitat Al·legacions de les Assignacions Aperiòdiques, la consulta dels informes de salut 2020, un accés al servei de consultes bàsiques de l'empleat, i una nova versió del servei del rebut de salari i certificats que permet afegir-hi circulars informatives.
Encara no tens GenTMBapp?
Si encara no tens la GenTMBapp només cal que te la descarreguis —està disponible per a dispositius Android i iOS—, que n'acceptis les condicions d'ús i t'hi identifiquis amb el teu usuari (umXXXXX o utXXXXX) i la mateixa contrasenya que fas servir per accedir als dispositius corporatius (PC, intranet...).
Si tens dubtes, consulta el Manual d'instal·lació que trobaràs al peu de l'article i, si tens cap incidència amb el funcionament, com ara problemes amb l'accés o la descàrrega, el rendiment de l'aplicació, etc., tens un suport d'ajuda en línia, o bé pots posar-te en contacte amb el CST.