Imatge promocional del segon aniversari del JoTMBé / TMB
Imatge promocional del segon aniversari del JoTMBé / TMB

El club JoTMBé bufa les primeres dues espelmes

El programa de màrqueting relacional de TMB celebra dos anys de vida i ho fa en plena forma: sumant més de 100.000 persones inscrites i amb un sorteig d'abonaments de transport entre els que s'hi han apuntat. 

Marta Espinosa / 29.11.13 - 12:22h

Des de la seva creació, el 30 de novembre del 2011, el club JoTMBé no ha deixat de créixer i de guanyar adeptes. El programa de màrqueting relacional de TMB, que busca una relació més directa i personalitzada amb els usuaris de transport públic, està d’enhorabona i l'èxit és avui una realitat. La celebració del segon aniversari coincideix amb una fita molt important per al club, que són les més de 100.000 persones inscrites. Com a curiositat, es constata que l'usuari tipus del club és una dona, d'entre 21 i 30 anys, resident a Barcelona i que es mou, principalment, amb metro.

Per commemorar aquests dos anys de vida, el JoTMBé llança una promoció exclusiva que estarà vigent fins al 4 de desembre: un sorteig de 365 abonaments per viatjar en transport públic (150 títols trimestrals, 150 semestrals i 65 anuals) que es repartiran entre els membres del club (tant els nous usuaris com els socis ja existents) per moure's per Barcelona amb metro i bus durant tot l'any, tantes vegades com vulguin.

Dos anys donen per a molt

L'objectiu principal del JoTMBé és facilitar als seus membres una informació de servei útil i personalitzada, tenint en compte els seus costums i interessos expressats en el moment de donar-se d'alta. Així, els usuaris coneixen amb anticipació la informació i les incidències previstes en el servei i poden planificar millor els seus desplaçaments de transport públic. En aquests dos anys s'han enviat gairebé 54.600 alertes via correu electrònic amb informació sobre alteracions planificades de bus i metro: és el servei TMB Alertes, que ja compta amb 15.000 subscriptors.

A banda de la vocació de servei, el JoTMBé proporciona als seus membres ofertes, descomptes i avantatges en activitats lúdiques i culturals a la ciutat. Fins ara, s'han fet 60 concursos que han repartit 4.500 premis, entre entrades per a actes culturals, musicals i esportius, i també en les promocions relacionades amb el transport públic.

Properament el JoTMBé estrenarà novetats, com ara l'aplicació per a dispositius mòbils exclusiva del club, i també ampliarà l'oferta cultural, fruit de nous acords amb importants promotors del món de l'espectacle i l'entreteniment.

Compartir

Informació relacionada

Seccions
Institucions
Servei
Anys

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB