El club JoTMBé bufa les primeres dues espelmes
El programa de màrqueting relacional de TMB celebra dos anys de vida i ho fa en plena forma: sumant més de 100.000 persones inscrites i amb un sorteig d'abonaments de transport entre els que s'hi han apuntat.
Des de la seva creació, el 30 de novembre del 2011, el club JoTMBé no ha deixat de créixer i de guanyar adeptes. El programa de màrqueting relacional de TMB, que busca una relació més directa i personalitzada amb els usuaris de transport públic, està d’enhorabona i l'èxit és avui una realitat. La celebració del segon aniversari coincideix amb una fita molt important per al club, que són les més de 100.000 persones inscrites. Com a curiositat, es constata que l'usuari tipus del club és una dona, d'entre 21 i 30 anys, resident a Barcelona i que es mou, principalment, amb metro.
Per commemorar aquests dos anys de vida, el JoTMBé llança una promoció exclusiva que estarà vigent fins al 4 de desembre: un sorteig de 365 abonaments per viatjar en transport públic (150 títols trimestrals, 150 semestrals i 65 anuals) que es repartiran entre els membres del club (tant els nous usuaris com els socis ja existents) per moure's per Barcelona amb metro i bus durant tot l'any, tantes vegades com vulguin.
Dos anys donen per a molt
L'objectiu principal del JoTMBé és facilitar als seus membres una informació de servei útil i personalitzada, tenint en compte els seus costums i interessos expressats en el moment de donar-se d'alta. Així, els usuaris coneixen amb anticipació la informació i les incidències previstes en el servei i poden planificar millor els seus desplaçaments de transport públic. En aquests dos anys s'han enviat gairebé 54.600 alertes via correu electrònic amb informació sobre alteracions planificades de bus i metro: és el servei TMB Alertes, que ja compta amb 15.000 subscriptors.
A banda de la vocació de servei, el JoTMBé proporciona als seus membres ofertes, descomptes i avantatges en activitats lúdiques i culturals a la ciutat. Fins ara, s'han fet 60 concursos que han repartit 4.500 premis, entre entrades per a actes culturals, musicals i esportius, i també en les promocions relacionades amb el transport públic.
Properament el JoTMBé estrenarà novetats, com ara l'aplicació per a dispositius mòbils exclusiva del club, i també ampliarà l'oferta cultural, fruit de nous acords amb importants promotors del món de l'espectacle i l'entreteniment.