Jornada castellera a la plaça Sant Jaume durant la Mercè del 2011 / Barcelona.cat
Jornada castellera a la plaça Sant Jaume durant la Mercè del 2011 / Barcelona.cat

Èxit de participació en la campanya T-Festa

Banc Sabadell i TMB fan que 15.000 persones puguin viatjar de franc durant les Festes de la Mercè 2013, gràcies a una campanya conjunta que porta per lema “Per la Mercè, mou-te amb amb la T-Festa” i que ha esgotat tots els abonaments. 

Redacció / 03.09.13 - 13:03h

Amb l’objectiu de promoure l’ús del transport públic durant les pròximes Festes de la Mercè, Banc Sabadell i TMB han posat en marxa una campanya en què han distribuït 15.000 targetes Hola BCN! de dos dies a tots els ciutadans que des d’ahir ho han sol·licitat a través del formulari de la pàgina web www.t-festa.cat.

L’èxit de participació ha estat rotund, ja que en 24 hores han quedat exhaurits aquests abonaments que permeten viatjar il·limitadament durant els dos dies consecutius de validesa a les xarxes de metro i autobusos regulars de TMB, Tram, línies urbanes dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i trens de Rodalies dins la zona 1.

Els ciutadans que hi han participat han de recollir ara el seu títol de transport a les oficines que té Banc Sabadell a Barcelona ciutat fins al proper 16 de setembre, d’acord amb el missatge de correu que l’entitat envia un cop omplert el formulari de petició en què s’indica dia i lloc.

Implicats amb les Festes de la Mercè

Sobre aquesta campanya, el director general adjunt de Banc Sabadell, Carlos Ventura, ha assenyalat: “Estem molt satisfets de col·laborar amb TMB i oferir un servei de valor a la ciutat i a totes les persones que vulguin gaudir de les Festes de la Mercè, brindant-los les oficines que tenim a Barcelona perquè puguin obtenir els abonaments gratuïts de transport públic que els permetran accedir de manera còmoda als diversos actes organitzats”. 

“Amb aquesta iniciativa volem estimular l'ús del transport públic en unes dates de tanta mobilitat com les Festes de la Mercè -ha assenyalat el director executiu de Presidència de TMB, Jordi Nicolás- i alhora donar a conèixer i potenciar els nostres serveis d'informació i atenció al client mitjançant el JoTMBé, que proporciona eines per planificar el viatge en transport públic i altres avantatges”.

Altres promocions obertes

Els que no hagin pogut participar en aquesta iniciativa poden consultar la pàgina del Facebook del Banc Sabadell per conèixer totes les altres promocions que Banc Sabadell porta a terme, així com també participar en les promocions del club JoTMBé de TMB.

Per exemple, fins al dia 22 de setembre, el Banc Sabadell té oberta la promoció “Quina és la ciutat del món perfecta per a tu?”, mentre que, fins al 19 de setembre, el club JoTMBé sorteja 200 abonaments trimestrals dins la promoció “Fes que la teva butxaca continuï de vacances”.

Compartir

Informació relacionada

Seccions
Institucions
Anys

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB