Un nou cas d’honradesa al metro permet recuperar una cartera amb 1.825 euros
L'AAC que estava de servei ahir a la tarda a Zona Universitària, un operador de seguretat i la telefonista de la centraleta de Sagrera participen en la devolució d'una cartera amb 1.825€ a dins.
Ahir, l'agent d'atenció al client (AAC) Francisco Fontelles, mentre feia el seu servei a l'estació de Zona Universitària de la línia 3, va rebre de mans d'un passatger una cartera d'home que s'acabava de trobar a l'andana. En Francisco va comprovar-ne el contingut i va adonar-se que a l'interior de la cartera hi havia 1.825 euros i la documentació d'una persona de nacionalitat xilena.
Ràpidament ho va posar en coneixement del Centre de Seguretat i Protecció Civil de Metro, CSPC, que van posar en marxa el dispositiu per recollir la cartera i fer les diverses consultes mitjançant la comissaria d'ASTMET, que van confirmar que un passatger havia posat una denúncia per la pèrdua de la documentació i que havia deixat un número de telèfon alemany com a forma de contacte.
La Sílvia Albert, telefonista de la centraleta de Sagrera, que parla alemany, va contactar amb el passatger per indicar-li que havien trobat la seva cartera i per on podia passar a recollir-la.
El client, que acabava d'arribar a Barcelona, va agrair les gestions realitzades i va manifestar que no esperava recuperar la documentació i encara menys els diners.