Vestíbul de l’estació d’Arc de Triomf de la línia 1 de metro / Pep Herrero
Vestíbul de l’estació d’Arc de Triomf de la línia 1 de metro / Pep Herrero

El web amplia els serveis d’Atenció al ciutadà

TMB ha remodelat i ampliat la secció d’Atenció al ciutadà del seu web per oferir una informació més clara i facilitar tràmits a distància, que estalvien haver de desplaçar-se fins a un Punt TMB de la xarxa de transport.

Lourdes Montero / 30.05.12 - 13:22h

TMB ha potenciat l’atenció en línia al client del transport públic a través de nous formularis, més informació pràctica i una nova estructura dins la secció d’Atenció al ciutadà del seu web.

La nova secció ha adoptat una nova estructura i s’organitza en quatre apartats:

  • Tràmits en línia, que recull les gestions que els ciutadans poden fer des del web, com ara enviar consultes, formular queixes i suggeriments, localitzar troballes al metro i al bus, i ara també fer el pagament per infracció. Aquest nou servei facilita, a través del servei CaixaOberta, el pagament de les percepcions mínimes a tots aquells usuaris que no han presentat un bitllet vàlid durant una intervenció o control de bitllets mentre viatjaven en metro o bus. El sistema de pagament en línia representa una via addicional més còmoda i pràctica que les ja existents (a través dels caixers ServiCaixa i presencialment als Punts TMB).
  • Punts TMB, que informa de la ubicació dels centres d’informació i atenció, dels horaris i de les gestions que s’hi poden realitzar.
  • Com viatjar, que inclou una guia amb informació pràctica per desplaçar-se correctament en els nostres transports, així com tota la normativa que els regula.
  • Preguntes freqüents, que ajuda els usuaris a obtenir respostes ràpides sobre dubtes habituals.

75.000 visites en un any

Durant el primer any de vida d’aquest nou web, que va sortir a la llum el 5 d’abril del 2011, la secció d’Atenció al ciutadà ha rebut 74.498 visites; el contingut més visitat han estat les preguntes freqüents, amb 154.814 consultes, seguides dels reglaments d’ús del transport públic, amb 29.175 visites.

El formulari de queixes, reclamacions i suggeriments s’ha descarregat 19.404 vegades, mentre que el de localització d’objectes perduts s’ha fet servir en 18.804 ocasions.

Els serveis d’Atenció al ciutadà resolen els dubtes sobre el transport públic / Pep Herrero
Els serveis d’Atenció al ciutadà resolen els dubtes sobre el transport públic / Pep Herrero

Compartir

Informació relacionada

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB