Un nou cas d’honradesa al metro permet recuperar una cartera amb 1.825 euros

Un nou cas d’honradesa al metro permet recuperar una cartera amb 1.825 euros
L'AAC que estava de servei ahir a la tarda a Zona Universitària, un operador de seguretat i la telefonista de la centraleta de Sagrera participen en la devolució d'una cartera amb 1.825€ a dins.
Ahir, l'agent d'atenció al client (AAC) Francisco Fontelles, mentre feia el seu servei a l'estació de Zona Universitària de la línia 3, va rebre de mans d'un passatger una cartera d'home que s'acabava de trobar a l'andana. En Francisco va comprovar-ne el contingut i va adonar-se que a l'interior de la cartera hi havia 1.825 euros i la documentació d'una persona de nacionalitat xilena.
Ràpidament ho va posar en coneixement del Centre de Seguretat i Protecció Civil de Metro, CSPC, que van posar en marxa el dispositiu per recollir la cartera i fer les diverses consultes mitjançant la comissaria d'ASTMET, que van confirmar que un passatger havia posat una denúncia per la pèrdua de la documentació i que havia deixat un número de telèfon alemany com a forma de contacte.
La Sílvia Albert, telefonista de la centraleta de Sagrera, que parla alemany, va contactar amb el passatger per indicar-li que havien trobat la seva cartera i per on podia passar a recollir-la.
El client, que acabava d'arribar a Barcelona, va agrair les gestions realitzades i va manifestar que no esperava recuperar la documentació i encara menys els diners.