Promoció especial del tercer aniversari del JoTMBé
El programa de màrqueting relacional de TMB celebra els primers tres anys d'existència amb una promoció extraordinària que repartirà 365 abonaments de transport entre els membres que hi participin.
Des de la seva creació, el novembre del 2011, el club JoTMBé no ha deixat de créixer en avantatges ni de guanyar adeptes. El programa de màrqueting relacional de TMB, que busca una relació més directa i personalitzada amb els usuaris de transport públic, ha arribat així als tres anys de vida amb 180.000 persones inscrites.
Per ressaltar aquest tercer aniversari, el JoTMBé ha llançat una promoció exclusiva que estarà vigent fins al 3 de desembre: un sorteig de 365 abonaments per viatjar en transport públic (150 títols trimestrals, 150 semestrals i 65 anuals) que s'estan repartint entre els membres del club que participen als sortejos. També tenen premi els membres que el recomanen als amics i aconsegueixen membres nous.
200.000 alertes de servei enviades
L'objectiu principal del JoTMBé és facilitar als seus membres una informació de servei útil i personalitzada, tenint en compte els seus costums i interessos expressats en el moment de donar-se d'alta. Així, els usuaris coneixen amb anticipació la informació i les incidències previstes en el servei i poden planificar millor els seus desplaçaments de transport públic. En aquests tres anys s'han enviat gairebé 200.000 alertes via correu electrònic amb informació sobre alteracions planificades de bus i metro: és el servei TMB Alertes, que ja compta amb 50.000 subscriptors.
A banda de la vocació de servei, el JoTMBé proporciona als seus membres ofertes, descomptes i avantatges en activitats lúdiques i culturals a la ciutat. Fins ara, s'han fet 105 concursos que han repartit més de 8.000 invitacions o abonaments per a festivals de música i teatre, preestrenes de cine, esdeveniments esportius i actes diversos. Altres premis adjudicats han estat lots de productes del Mundial de Bàsquet, tauletes Sony, viatges a la neu i a la comarca vinícola del Somontano.
Col·laboradors de la comunitat
Entre els principals col·laboradors de la nostra comunitat trobem el Festival Grec, el Consorci de la Moda de la Generalitat de Catalunya, el Festival de Pedralbes, el Festival del Mil·lenni, The Project, Live Nation, Piknic Electronik, ElectroSnow, el Grup Focus, el Festival Vida, el Festival Polifonik, Sónar, Planeta Impro, MPC Produccions, Sony España, Filmax, Disney, Paramount, Marvel, el Gran Teatre del Liceu i IMG.
Aquest any 2014 s'ha posat en marxa un altre vessant del JoTMBé: el grup d'opinants, que contesten enquestes per ajudar a millorar els serveis de metro i bus.