Nou sistema de gestió de torns al Punt TMB Universitat i Diagonal

El sistema permet una gestió òptima de les cues d’atenció al client que sovint es formen al centre, i millora la percepció del client i la gestió per part del agents que hi treballen. 

Redacció / 08.08.16 - 11:17h

El funcionament és molt senzill. Quan un client arriba al Punt TMB, escull d’un dispensador el motiu de la seva visita i obté un tiquet amb el número de torn. D’aquesta manera, el client sap el nombre de visites que té per davant i pot decidir si s’espera al centre o marxa i hi torna més tard si hi ha molts clients esperant.

Elements del sistema

El sistema de gestió de cues està format per un dispensador que permet que el client triï entre diferents motius de visita i facilita un tiquet amb el número de torn i el motiu de la visita. Un software de gestió intel•ligent proporciona en tot moment la informació del dispensador als agents en cadascun dels llocs de treball. Un display indica el número de torn, el motiu de la visita i la taula en què serà atès el client corresponent.

El sistema disposa d’un mòdul d’estadístiques que permet obtenir els resultats bàsics de la gestió en qualsevol moment, com ara el nombre de visites diàries, el temps d’espera dels clients, el temps d’atenció, el motiu de la visita, etc.

Compartir

Informació relacionada

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB