Encara no has vist l’exposició immersiva del centenari?

Sense desvelar massa detalls, les persones que participin en l’experiència sentiran que han entrat en una estació antiga i com, en el seu trajecte, van avançant com si es desplacessin per una línia temporal.

Redacció / 29.01.26 - 11:27h

Aquest diumenge, 1 de febrer a la tarda, la GenTMB tindrà l’oportunitat de participar al darrer acte del Centenari del Metro de Barcelona: l’exposició immersiva de l’Espai Mercè Sala (al vestíbul de connexió de les línies 3 i 5 de l'estació de Diagonal). 

Per aconseguir-ho, hauràs d’omplir aquest formulari, indicant nom i cognoms, número d’empleat, empresa a la qual pertanys, adreça de correu i en quin torn vols fer la visita (la durada és d’uns 15 minuts, aproximadament). Pots participar fins a les 14 hores de divendres o fins que les entrades s'hagin exhaurit.

Cada invitació aconseguida dona dret a anar amb una altra persona (sempre que tingui almenys 10 anys). El nombre d’entrades és limitat, però si no aconsegueixes ara la teva, hi haurà noves oportunitats el primer diumenge de febrer i de març.

Estigues al cas! Dilluns 23 de febrer a les 23h tindràs la darrera oportunitat per accedir a les places reservades per l’1 de març. Publicarem un nou article amb l’enllaç per reservar les places.

Informació relacionada

Seccions
Institucions
Anys

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB