L’acollida i la formació del nou contingent d’AAC

Les jornades d’acollida, que han comptat amb una introducció en l’empresa i la benvinguda del conseller delegat, han rebut una valoració de 9,5 punts sobre 10 per part dels i les assistents.

Redacció / 31.05.22 - 08:46h

Recentment s’ha iniciat el procés de formació dels 5 grups del col·lectiu d’agents d’atenció al client (AAC) de nova incorporació. Enguany, tal com ja es va fer en el 2021 degut a les restriccions per covid, l’acollida s’ha realitzat durant el primer dia de la formació en grups reduïts.

Les jornades d’acollida han consistit en una introducció a l’empresa, a més de la benvinguda del conseller delegat, que ha fet la seva intervenció per vídeo, i l’entrega del pack de benvinguda que es lliura a les noves incorporacions. La valoració que n’han fet les i els assistents ha estat molt positiva, les han valorat amb una puntuació global de 9,5 punts sobre 10.

Tot seguit s’inicia la intensa formació dels AAC, que s’allarga unes cinc o sis setmanes, depenent del COL assignat. En la formació hi participen activament molts departaments de TMB, com Prevenció de Riscos Laborals, Operacions, Seguretat Ferroviària, el Centre de Control de Metro i Planificació i Estratègia, coordinats per personal tècnic de l’àrea de RH.

Podeu visualitzar les fotografies dels diferents grups a través d’aquest enllaç: fotografies espai acollida 2022

Compartir

Informació relacionada

Seccions
Institucions
Servei
Infraestructura
Anys

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB