Imatge de l'ocellet de Twitter formada per logos de TMB
Imatge de l'ocellet de Twitter formada per logos de TMB

@TMBinfo, l‘ocellet que piula i escolta

S'acaba de posar en marxa una campanya de comunicació amb el lema "M'ho ha dit un ocellet", per popularitzar i estendre l'ús del perfil de Twitter @TMBinfo, dedicat a la informació de servei i l'atenció a l'usuari.

Redacció / 12.12.14 - 08:09h

El 6 de maig del 2013 va començar a piular el segon perfil de TMB a la xarxa social Twitter, @TMBinfo, especialitzat a difondre informació pràctica sobre les xarxes de metro i autobusos i a atendre les consultes i els dubtes dels usuaris. Per fer més conegut i utilitzat aquest perfil, que s'acosta als 10.000 seguidors, s'està desplegant la campanya "M'ho ha dit un ocellet", que serà present en els canals propis com ara els autobusos, els suports publicitaris del metro, els webs de l'empresa i MouTV.

A través d'aquest compte, un equip especialitzat dóna un servei d'informació i atenció de 7 a 20 h, de dilluns a divendres en dies feiners. S'hi difonen les incidències de metro en temps real, les afectacions previstes a les xarxes de metro i bus i les novetats del servei, a més de recomanacions per al bon ús del transport públic. Amb aquests continguts, es llancen uns 300 tuits mensuals.

A més, el Twitter @TMBinfo també respon els dubtes i les consultes dels ciutadans sobre les xarxes que gestiona TMB. Per aquest canal, l'equip d'Informació i Atenció Digital realitza unes 500 interaccions mensuals sobre tota mena de qüestions del servei.

Al llarg de l'any vinent es desenvoluparan altres campanyes de difusió dels avenços en informació i atenció al ciutadà que suposen les noves tecnologies aplicades al transport públic, en el marc del projecte TMB Digital.

Compartir

Informació relacionada

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB