El club d'usuaris JoTMBé supera els 10.500 membres
TMB va posar en marxa el programa de màrqueting relacional JoTMBé amb una promoció a Facebook en què se sortejaven abonaments de transport vàlids per a les xarxes de metro i de bus de TMB. La promoció ha quadriplicat els fans de TMB a Facebook.
La promoció de llançament del programa de màrqueting relacional JoTMBé ha estat un èxit, ja que des que es va posar en marxa l'1 de desembre s’hi han registrat 10.691 usuaris. A més, durant les tres setmanes de la promoció el nombre de fans de TMB a Facebook també ha tingut una evolució molt positiva, perquè han passat de ser 5.118 fins a més de 22.000 a finals de gener.
Per fer el llançament del programa es va engegar una promoció de benvinguda a la pàgina de TMB a Facebook on els nous membres del club JoTMBé podien optar a guanyar els premis que se sortejaven només per respondre a la pregunta "Què faries si et toqués un any de transport a TMB?"
Els premis van ser 175 abonaments vàlids per viatjar en les xarxes de metro i bus de TMB, i estaven dividits en 25 abonaments anuals, 50 abonaments semestrals i 100 abonaments trimestrals. Els cinc comentaris amb més votacions guanyaven directament l’abonament anual i la resta se sortejaven davant notari.
Vocació de servei públic de TMB
JoTMBé va néixer per millorar un dels aspectes clau en la vocació de servei públic de TMB, la informació. D’aquesta manera totes les alteracions previstes en les línies de Bus, bé per obres al carrer, bé per millores als recorreguts o d’altres causes, seran notificades via e-mail als integrants del club JoTMBé que ho desitgin.
A més, JoTMBé vol que els usuaris vegin els trajectes des d’una altra perspectiva, per això dóna idees per moure’s per la ciutat d’una manera diferent amb els plans per al cap de setmana, els descomptes exclusius per a activitats d’oci i cultura, i altres propostes interessants.
A partir d’ara, tots els integrants de JoTMBé podran gaudir dels avantatges del programa, ja que se’ls anirà informant puntualment de les novetats i sorpreses que vagin apareixent, com la nova Ruta de la Xocolata a Barcelona o els descomptes en noves activitats d’oci a la ciutat, i també tindran la millor informació personalitzada sobre els seus trajectes habituals en bus.