Millores en l'atenció virtual al client
Facilitar que el client pugui fer més gestions amb la companyia a qualsevol hora i des de qualsevol lloc és l'objectiu de les darreres novetats del web de TMB i del nou punt d'autoservei de l'estació de Diagonal.
El web de TMB estrena una nova secció d'"Atenció al client" que amplia els continguts així com els serveis d'atenció al client en línia. S'hi pot accedir des del menú superior de la pàgina principal o des del peu de pàgina. Com a novetats destacades, incorpora un formulari de queixes i reclamacions en què el client pot adjuntar documents, i la secció de “Justificants d'incidència de Metro” que permet al client descarregar-se el document que ho acrediti per aquelles incidències que han comportat una aturada total de la circulació dels trens de metro durant més de 5 minuts i per aquelles en què, de forma no planificada, s'ha deixat un tram de línia sense circulació o s'ha tancat alguna estació de metro.
També s'han reestructurat i clarificat tots el menús i els submenús, de manera que la navegació sigui més fàcil i intuïtiva i el client pugui trobar amb més facilitat aquella informació que necessiti.
En aquesta mateixa línia de treball i coincidint amb la Setmana de la Mobilitat, s'ha estrenat el punt d'autoservei digital, que permet als usuaris navegar pel web de TMB i trobar-hi tota la informació del servei de metro i de bus. Disposa d'una pantalla que permet escanejar els documents que s'hagin d'adjuntar per a la gestió que es vulgui realitzar, i d'un port USB per descarregar-se els documents des d'un llapis de memòria portàtil. Està ubicat dins del Punt TMB de Diagonal, i és una mostra més de la clara aposta que la companyia està duent a terme per millorar l'atenció al client, així com la facilitat d'accés.