Metroday / Pep Herrero
Metroday / Pep Herrero

Metroday

La jornada, dissenyada com un reconeixement per la feina feta i d’enfocament cap als objectius de metro, va reunir més de 400 tècnics i comandaments, repartits entre la sessió del matí i la de la tarda.  

Albert Piqué / 31.05.18 - 14:34h

Força estona abans de l’hora d’obertura de les portes de l’auditori del Disseny Hub, a la plaça de les Glòries Catalanes, molts dels assistents ja s’esperaven per acreditar-se i accedir a la sala. Hi havia molta expectació, atès que era la primera edició del Metroday, una jornada que havia estat pensada i dissenyada perquè l’equip directiu de Metro donés comptes de la situació de la companyia i dels principals projectes de futur, tot contextualitzant-ho dins del moment econòmic i  de la mobilitat a Catalunya. 

L’obertura la va fer el conseller delegat de TMB, Enric Cañas, que per problemes d’agenda no hi va poder assistir però que no va voler deixar d’encoratjar els assistents, i ho va fer amb un missatge en què posava de manifest l’important creixement que en els darrers deu anys ha tingut l’índex de satisfacció global dels clients de la xarxa de metro, que al novembre passat va assolir el seu màxim històric, un 7,59.

Cada un dels directius assistents a la jornada –Jordi Mitjà, director d’Operacions de Metro; Jordi Micàs, director de l’àrea de Manteniment i Projectes, i Mireia Clua, directora corporativa de RH i de Persones de Metro–  va desenvolupar una part de la presentació, tot i que el gruix de la sessió va anar a càrrec del director de Metro, Marc Grau, que va voler reconèixer la tasca feta per tots i cadascun dels membres de l’organització i compartir els principals objectius de creixement de la companyia, com la millora de freqüències, la compra de nous trens, millores en la Infraestructura i l’ampliació de la plantilla, en un context econòmic i de competència complex. 

La jornada forma part del projecte encetat fa un parell d’anys de transformació de la cultura del Metro. Aquesta és una més de les actuacions que es duran a terme dins la nova política de RRHH per apropar-nos a les persones que fan possible la nostre missió; amb l’objectiu de situar l’empleat al centre de la organització, com responsable últim del servei al client.

El Metroday va comptar amb un convidat d’excepció, en Xesco Espar, que va ser entrenador del  primer equip del Barça d’handbol, i que en la seva primera temporada al club va guanyar la setena Copa d'Europa per a la secció.

La jornada neix amb voluntat de continuïtat anual, i en la propera edició hi participaran aquells que per necessitats del servei ahir no van poder ser-hi presents. En tot cas agrair a tots els que amb el seu esforç i dedicació van fer possible la jornada.

La jornada neix amb voluntat de continuïtat anual / P. Herrero
La jornada neix amb voluntat de continuïtat anual / P. Herrero
Junts construïm la mobilitat del futur / P. Herrero
Junts construïm la mobilitat del futur / P. Herrero

Compartir

Informació relacionada

Seccions
Institucions
Servei
Conceptes
Anys

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB