Dimecres, 13 de novembre de 2019

La centraleta de TMB millora el seu servei

 

Creativitat telèfon / TMB

La centraleta de TMB millora el seu servei

L'entrada en servei de la telefonia IP permetrà millorar el servei que ofereix la centraleta i incorporar serveis de valor afegit, com les bústies de veu, la derivació de trucades i serveis de contestador automàtic fora de les hores d'atenció presencial.

Albert Piqué / 24.12.14 - 09:03h

Aquesta nit entra en servei, fruit de l'evolució tecnològica de la companyia, el servei de telefonia IP a la centraleta de TMB. Això permetrà la descentralització i en facilitarà l'accessibilitat als treballadors i als usuaris. Internament només caldrà marcar el número 90 i de dilluns a divendres de 6.20h a 21.40h serà atès personalment. Fora d'aquest horari, les trucades es derivaran i només s'atendran les trucades d'emergències.

A mesura que es vagi estenent aquesta tecnologia en altres àmbits de TMB, s'aniran ampliant els serveis, millorant les comunicacions i optimitzant els recursos.

Què és la telefonia IP?

Quan es fa una trucada telefònica analògica s'obre un circuit que no es tanca fins que aquesta s'acaba, sense tenir en compte els silencis o possibles esperes que hi ha a les trucades, segueix consumint el mateix ample de banda i ocupant la línia fins que la trucada s'acaba.

La telefonia IP fa que un senyal de veu analògic convencional es transformi en dades per poder-les enviar per internet utilitzant un protocol IP. És a dir, quan es fa una trucada a través de telefonia IP, el senyal de veu es converteix en dades que s'envien per internet; en arribar a l'interlocutor les dades es converteixen novament en senyal de veu. Alhora, permet rebre més d'una trucada per la mateixa línia, disposar de serveis de contestador, etc.

 

Compartir:

Informació relacionada

Seccions
Institucions
TMB
Conceptes
Anys

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB