El JoTMBé renova imatge i arriba als 45.500 membres
La pàgina web del programa de màrqueting relacional de TMB es fa més visual, moderna i intuïtiva. A més, a partir d’ara, multiplica l’oferta de descomptes per a la comunitat d’usuaris del transport públic.
Des de fa uns dies, els integrants del JoTMBé han notat un gran canvi en la pàgina web del club. Una nova imatge gràfica, colors més vius, una navegació més fàcil i intuïtiva, en definitiva, un aspecte renovat per a un servei que continua guanyant adeptes. I és que, des de la seva creació, el desembre del 2011, compta ja amb 45.500 membres.
A mesura que el club ha anat creixent, també han evolucionat les propostes dedicades a l’oci i el lleure que ofereix als seus integrants. Un dels principals atractius d’aquesta nova etapa del club exclusiu per als usuaris del transport públic és l’ampliació d’ofertes i descomptes directes per gaudir de les millors experiències i activitats que tenen lloc a la ciutat de Barcelona i també en diversos indrets de Catalunya. A més, periòdicament, els usuaris del JoTMBé poden participar en les promocions i sortejos que ofereix el club i aconseguir premis com ara entrades per a esdeveniments culturals, musicals i esportius.
Tota la informació del servei, personalitzada
JoTMBé va néixer amb una clara vocació per millorar un aspecte clau de tot servei públic, la informació. En aquest sentit, el club JoTMBé posa a disposició dels seus membres informació del servei personalitzada gràcies a TMB Alertes. Els usuaris donats d’alta poden escollir rebre alertes sobre les incidències que puguin afectar el servei de les línies de metro o de bus que utilitzen habitualment. Així, el sistema notifica per correu electrònic als subscriptors d’aquella línia de bus o de metro que pateix una afectació prevista, ja sigui per talls programats per fer-hi treballs de millora, per obres al carrer, per canvis als recorreguts o per altres causes.
El nou web continua apostant per oferir als integrants del JoTMBé rutes imaginatives per moure’s per Barcelona, recorreguts per conèixer nous indrets amb encant de la ciutat i, sobretot, informació sobre com arribar-hi en transport públic (fins i tot indica la quantitat de diòxid de carboni que s’estalvia al medi ambient movent-se de manera sostenible). El portal també incorpora enllaços a les xarxes socials de TMB o a aquesta revista digital, Hora Punta, amb notícies interessants sobre la mobilitat i el transport públic.