El Club Atlètic TMB, en el podi de la Jean Bouin 2025
Més de trenta companys i companyes de TMB han participat en la 102a edició de l’Allianz Jean Bouin, amb la destacada participació de l’AAC Jordi Pujol que aconseguia pujar al podi de la cursa més antiga d’Espanya.
Aquest cap de setmana s’ha celebrat la 102a edició de la cursa Allianz Jean Bouin, tot un clàssic de l’atletisme barceloní i la carrera sobre asfalt més antiga de tota Espanya. El Club Atlètic TMB ha tornat a estar present i amb una àmplia representació, ja que més de trenta esportistes de TMB han participat, tant en la cursa de 10 km com en la de 5 km. Una jornada esportiva que va servir perquè els companys i companyes de TMB es tornessin a posar a prova i gaudissin d’una estona de germanor, fent el seu esport preferit.
![]() | ![]() |
Entre tots ells i elles ha destacat la participació de l’Agent d’Atenció al Client de l’L3, Jordi Pujol, que ha aconseguit un gran resultat després de finalitzar en segona posició en la distància de 5 km.
La Jean Bouin 2025 estava marcada per un alt nivell competitiu a causa del seu prestigi i comptava amb la presència d’atletes d’elit. Tot i això, el jove corredor del Club Atlètic TMB aconseguia imposar-se a grans corredors amb un espectacular ‘sprint’ final.

Enhorabona a l’AAC, Jordi Pujol, i a tots els companys i companyes del Club Atlètic TMB!
Pots visualitzar el vídeo de l'sprint final d'en Jordi Pujol a la Jean Bouin 2025:



