Els i les TOP-25 de l’any reben la felicitació de la direcció de bus
Per segon any consecutiu, professionals del col·lectiu de conducció de bus han estat reconeguts personalment per la direcció i les seves prefectures per l’excel·lent treball fet.
En aquesta segona edició han estat 26 els i les professionals distingits, dos han tret la mateixa puntuació. El director de bus, el director d'operacions junt amb les prefectures dels seus respectius CON’s els han agraït personalment l'excel·lent treball realitzat i els han animat a continuar en la mateixa línia, lliurant-se'ls una carta de reconeixement que s'inclourà en els seus expedients.
Als actes de reconeixement s'ha aprofitat perquè, en un ambient relaxat i distès, les persones homenatjades compartissin la seva visió sobre aquells aspectes que consideren que són els punts forts de la nostra organització, així com d'aquells que es podrien millorar per a enriquir l'experiència tant del personal, i de la ciutadania que utilitza el nostre servei.
Felicitats, Roberto, Cristian-Tarek, Ivan, José María, Miguel Jorge, Andrés, Fidel, Manuel, Jorge, Manuel, Antonio, Xavier, Rafael, Torcuato, Miguel, Antoni, José, Joan, Luis, Montserrat, Javier, Ramón, Plàcido, Eduardo, Francesc Josep i Samanta.
Ressaltar que dos dels homenatjats, l’Andrés i el Manuel i ja van ser TOP-25 l’any passat.
Employee Journey Map i el TOP-25
El TOP-25, que forma part d’un conjunt d’accions per millorar l'experiència del personal de conducció de bus, en el seu dia a dia dins de l'organització. Es va posar en marxa per primera vegada l’any passat i consisteix en l’elaboració un rànquing a partir d'uns indicadors objectius i mesurables com són el nombre d'accidents, queixes, jornades de treball, etc. que identifica a les 25 conductores i conductors amb els millors valors durant els últims dotze mesos.
Durant l’últim trimestre de l’any 2019, TB va dur a terme el projecte Employee Journey Map, del col·lectiu de conducció de bus, amb l’objectiu d’identificar els punts crítics i moments clau durant el cicle de vida de l'empleat/da en els diferents àmbits de l'empresa, com la selecció, la formació, l'activitat ordinària i la jubilació. El primer pas va ser fer la diagnosi de la situació, i una vegada identificats els punts clau de millora, es van desenvolupar i implantar accions per millorar l'experiència del personal.
Una de les conclusions de l’Employee Journey Map, va ser que una part important de la plantilla sentien que no se'ls valorava el treball que feien i percebien com a molt poc probable rebre felicitacions dels comandaments i de la direcció. És a partir d'aquí, quan l’any passat es van posar en marxa tota una sèrie d'accions de reconeixement amb la finalitat de revertir aquesta situació. Una d’aquestes accions rep el nom de TOP-25.
Estadística:
DISTRIBUCIÓ PER CON |
||
HORTA |
11 |
42% |
PONENT |
2 |
8% |
TRIANGLE |
3 |
12% |
Z.FRANCA |
10 |
38% |
TOTAL |
26 |
100% |
DISTRIBUCIÓ PER EDAT |
||
30-39 |
2 |
8% |
40-49 |
5 |
19% |
50-59 |
13 |
50% |
60-62 |
6 |
23% |
TOTAL |
26 |
100% |
Mitjana d’edat |
53 |
|
DISTRIBUCIÓ PER ANTIGUITAT |
||
0-9 |
7 |
27% |
10-19 |
8 |
31% |
20-29 |
6 |
23% |
30 y más |
5 |
19% |
TOTAL |
26 |
100% |
Mitjana antiguitat |
18 |