Reobre un Punt TMB La Sagrera més còmode i accessible
La instal·lació renovada amplia el catàleg de serveis i ofereix unes millores que notaran tant la plantilla que atén el Punt com la ciutadania.
Aquest 24 de maig, ha reobert el Punt TMB La Sagrera després de la construcció de les noves instal·lacions. Les obres han suposat millores tant per a les persones treballadores com per a la ciutadania, potenciant l'espai d'atenció personalitzada.
S'ha millorat el confort amb mesures com l'increment de l'aïllament acústic a la zona d'atenció al client, també s'han incorporat noves taules d'atenció, fruit de la cocreació amb aportacions dels agents i els departaments de tecnologia i PRL. També s'ha buscat un distribució òptima dels elements tecnològics per tal de disposar d'un entorn de treball més integrat.
Més llocs d'atenció i més accessibles
El nou Punt compta amb un lloc més d'atenció a la ciutadania (passant de tres a quatre). Quant a l'accessibilitat, dos dels llocs disposen de taules que en faciliten l'ús per part de persones que utilitzen cadira de rodes, disposen de bucle inductiu per a persones amb discapacitat auditiva, i, properament, s'incorporarà un servei de videointerpretació com el que ja funciona al Punt TMB Sagrada Família.
Creix l'oferta de serveis
Amb la reobertura, millora la cartera de serveis. Fins ara, s'atenia la venda de títols bonificats, els bescanvis i el pagament d'expedients. S'hi han afegit l'alta i adquisició del suport T-mobilitat, el perfilat de clients per a compres online, facturació, al·legacions i atenció a les queixes, reclamacions i suggeriments de les persones usuàries, serveis que ja s'estaven oferint als altres tres Punts TMB.