Trobada d’estudiants a les oficines de Miramar
Conèixer altres àmbits de l’organització forma part d’una de les activitats d’integració del programa de pràctiques dels estudiants a l’empresa.
Els estudiants de grau i màster que fan pràctiques a l’empresa, el 27 d’octubre van visitar les oficines de Miramar per conèixer l’organització de Serveis i Transports Turístics, i per acabar van pujar al telefèric de Montjuïc, i van gaudir de les millors vistes de la ciutat. La visita va ser un èxit gràcies a tot l’equip de Serveis i Transports Turístics de Miramar per la seva acollida en aquesta jornada tan especial.
L’objectiu de la trobada era que coneguessin altres àmbits de l’organització independentment d’on estan fent les pràctiques; fomentar la seva integració a l’organització; generar l’orgull de pertinença de fer les pràctiques a TMB, així com fer una xarxa d’estudiants durant la seva estada entre nosaltres.
Les visites formen part de les activitats d’integració del programa de pràctiques dels estudiants, que inclou com a projecte formatiu:
- Un pla d'acollida per tal que els estudiants se sentin integrats i coneguin l'empresa.
- Accions d'integració amb els programes “Comença el dia amb...” i “Coneix TMB”. Dins aquest últim, un cop al mes, tots els estudiants en pràctiques es connecten en línia amb un àmbit de l'organització en què un tutor i l’estudiant expliquen en quins projectes estan treballant.
- Seguiments mensuals amb els tutors i estudiants per garantir l’acompliment del projecte formatiu i d'integració.
- Entrevistes de sortida a l'estudiant en acabar el període de pràctiques.
L'objectiu del programa se sustenta en tres punts bàsics:
- Garantir pràctiques de qualitat que ajudin els joves a consolidar el que han après i a fer la seva adaptació al món laboral.
- El tutor, acompanyat i assessorat per Recursos Humans, es converteix en un facilitador, en un guia "entrenador" perquè l'estudiant integri els continguts del lloc de treball en el període de pràctiques.
Coneixement de l'empresa d'una manera directa i coneixement dels projectes innovadors i d'impacte que s'estan duent a terme a l'organització per impulsar, així, la nostra imatge de marca.