Més de 300 persones formades en l’experiència del client amb discapacitat en l’ús del servei de bus
Des de l'octubre del 2020 el personal de conducció de bus està realitzant, dins la formació de Certificació d'Aptituds Professionals (CAP), un mòdul per atendre el client amb diversitat en matèria de transport.
Aquesta acció formativa, que s'inclou dins de la formació CAP, incorpora com a novetat una part pràctica que permet que els participants visquin l'experiència del client amb discapacitat en l'ús del servei de bus. Entendre i viure el que les persones amb discapacitat experimenten quan utilitzen el transport públic permet sensibilitzar, treballar la tolerància i augmentar l'empatia cap a aquest sector.
Es tracta d'una acció transversal, en la qual participen el conjunt de formadors–conductors, l'equip de Recursos Humans, d'Accessibilitat Universal i l'Operació de Bus, s'emmarca dins les polítiques de gestió de l'accessibilitat, i busca empoderar el personal de conducció perquè conegui el client en la seva diversitat.
Enguany ja han realitzat la formació més de 300 persones, amb molt bona acollida i valoració. Es preveu que aquests continguts es mantinguin en tot el cicle de Certificació d'Aptituds Professionals (CAP) fins al 2025.