La informació del servei, més a prop teu
El portal de la intranet inclourà informació en temps real de l'estat del servei, i el newsletter GenTMB News incorpora, a partir d'aquest divendres, informació sobre afectació al servei i recomanacions d'esdeveniments.
Fa més de 4 anys va entrar en servei un nou portal de la intranet amb una solució gràfica més atractiva i amb una distribució de la informació amb visió d'usuari i centrada en els àmbits de negoci –Metro, Bus i Transports d'Oci.
Ara, amb l'objectiu de millorar la informació de servei, s'ha incorporat al portal un giny d'accés directe al @TMBinfo, que és el canal d'informació de servei de la companyia a Twitter. A través d'aquest canal podràs tenir informació de les incidències de metro (aturades a partir de 5 min. i serveis parcials) i de bus (talls de carrer imprevistos, desviaments, etc.), afectacions previstes a metro i bus a causa d'esdeveniments (concerts, futbol, festes populars, curses, etc.) i actuacions en les infraestructures. També les novetats en el servei del transport públic que gestionem i recomanacions per al bon ús del transport públic.
El servei d'informació i atenció @TMBinfo fuciona de 7 a 20 h, de dilluns a divendres en dies feiners i està gestionat per l'equip d'Informació i Atenció Digital.
Coincidint amb aquesta novetat, el newsletter GenTMB News que s'envia cada divendres a les 10h del matí a tots els treballadors i treballadores incorporarà una nova secció: “Informació de servei a un clic!”, on es podrà consultar informació actualitzada sobre les alteracions al servei de bus i metro i recomanacions de transport. Es poden fer cerques per tipus d'esdeveniment i/o per dia, o bé veure totes les que hi ha previstes.