Guanyadors i guanyadores de la vuitena Fotolliga
Guanyadors i guanyadores de la vuitena Fotolliga

Coneix les persones guardonades de la vuitena edició de la Fotolliga de l'AFE-TMB

L'Associació Fotogràfica d'Empleats, AFE-TMB, ha entregat els premis als guanyadors i guanyadores de la Fotolliga 2024-2025, el concurs de fotografia de la GenTMB.

Eloi Blanes / 10.07.25 - 11:53h

Recentment, la darrera edició de la fotolliga ha arribat a la seva fi amb la corresponent entrega de premis. El concurs, que organitza l'Associació Fotogràfica d'Empleats (AFE-TMB), guardona a les persones que han aconseguit fer les millors fotografies entre el setembre de 2024 i el maig de 2025. Aquesta és una iniciativa que enguany ha arribat a la seva vuitena edició i on tot el personal de TMB i, els i les familiars de primer grau, hi poden participar. 

Juanjo Moreno, conductor de bus de la cotxera de Zona Franca, s’ha proclamat campió de la vuitena edició de la Fotolliga AFE-TMB. La segona posició ha estat per Ángel Gonzalvez, conductor de bus de la cotxera de Triangle, i el tercer lloc, ha sigut per María José Lacambra, AAC de Sagrera. Cadascú ha rebut un val de 225, 120 i 80 euros, respectivament, com a obsequi per a gaudir en material fotogràfic. Enhorabona companys i companya!

Participa en la novena edició de la Fotolliga de l’AFE-TMB!

La roda no s’atura i l’AFE-TMB ja pensa en la pròxima edició que començarà al setembre. Durant tot l’estiu, tot el personal de TMB i els i les familiars directes que vulguin, poden agafar les seves càmeres i començar a fer fotografies de temàtica lliure. 

Consulta les bases de la nova edició de la Fotolliga a través del seu web.

Participa en la pròxima edició i demostra que saps fer la millor fotografia!

Informació relacionada

Seccions
Institucions
Anys

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB