Més de 350 persones han participat en la celebració institucional dels 100 anys del Metro de Barcelona, encapçalada pel president de la Generalitat. El personal de TMB ha tingut un paper principal en els vídeos que han fet de fil conductor durant la celebració.
El Taller Central està ubicat a Zona Franca, però dona servei als equips de Material mòbil de les tres cotxeres de TMB. La seva feina permet el subministrament de peces reparades que contribueix a què els vehicles tornin al carrer en condicions òptimes. Arranquem amb un nou pòdcast de col·lectius!
Aquest estiu s’incorporen 92 persones al servei de metro com a nous Agents d’Atenció al Client. A l’acte, celebrat a la sala Gaudí, s’ha donat la benvinguda al nou personal d’enguany, on la meitat són menors de 30 anys i un 40% són dones.
La taula rodona, formada per treballadors i treballadores, ha tractat les darreres novetats en matèria LGTBIQ+ realitzades a TMB, la igualtat d’oportunitats i no discriminació, i la mirada en el respecte per la diversitat i la inclusió a la companyia.
El Club GenTMB sortejarà 10 entrades dobles, entre els seus i les seves membres, pel concert que Fangoria farà el proper dia 8 de juliol al Poble Espanyol, dins del festival ALMA Occident.
Aquest estiu s’incorporen 217 professionals de nou ingrés. Enguany, destaca la important presència femenina, amb un total de 53 noves dones, que han sorgit d’una convocatòria que comptava de nou amb reserva de places per a dones.
El programa de mentoria ofereix a dones, de diferents col·lectius i àmbits de TMB, l’oportunitat de compartir experiències i créixer plegades personal i professionalment.
La darrera recepta de la plataforma, accessible per a tot el personal a través del Portal corporatiu, prepara amb cigrons un menjar sa i saborós com a acompanyament o entre hores.
Descobrir la ciutat de nit, amb els seus monuments més emblemàtics il·luminats. Aquesta és la oferta que ofereix el Barcelona Bus Turístic durant les nits d’estiu. En parlem amb un dels conductors.
Aquesta formació consisteix a provocar simulacres d’incidències a la línia on els equips operatius CLA, OLA i TOLA treballen conjuntament per entrenar les respostes a situacions crítiques, millorant els temps de resolució i la qualitat del servei de Metro.