TMB renova la política de qualitat

El nou document vol refermar el compromís de TMB amb la millora contínua en la gestió de la qualitat a TMB i donar un enfocament orientat a satisfer les necessitats i les expectatives de la ciutadania

Maria Dulce Romero Doval, responsable de Qualitat i Medi ambient ESP.Q. / 08.11.21 - 08:54h

Amb l'actualització, aprovació i publicació de la nova Política de Qualitat, TMB expressa el seu compromís envers la sostenibilitat i la qualitat del servei prestat.

La revisió del document reforça l'orientació de la companyia i la ferma aposta per la qualitat del servei, amb una visió estratègica cap a una certificació global de tot TMB i culminada amb l'adequació de processos per a cada una de les activitats de l'empresa, sempre orientada a la millora contínua i a augmentar la satisfacció de les diferents parts interessades.

Amb aquest canvi d'enfocament, TMB segueix avançant en la materialització d'un sistema de gestió únic que compleixi els requisits de les normes internacionals ISO, UNE i requeriments legals i contribueixi al desenvolupament de tota l'organització, tant en l'àmbit intern com l'extern.

Per a consultar aquest document, o altres del sistema de gestió, accedeix al Gestor Documental de TMB.

Compartir

Informació relacionada

Seccions
Institucions
Conceptes
Anys

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB