Divendres, 29 de maig de 2020

Sis mesos del Club GenTMB

 

Arxiu TMB

Sis mesos del Club GenTMB

El primer mig any de funcionament del Club GenTMB ha estat un gran èxit, tant pel que fa al nombre de membres registrats com per la varietat de propostes i la bona receptivitat que ha tingut. 

Albert Piqué / 14.06.12 - 13:50h

Sis mesos després de la posada en marxa del Club GenTMB més de 2.200 persones ja s’han beneficiat dels seus avantatges exclusius.  De les més de 300 ofertes exclusives distribuïdes en nou categories ─vacances i viatges, restaurants, compres, oci i activitats, família i llar, salut i bellesa, perfumeria i cosmètica, ofertes del dia i formació─ les que han tingut més bona acollida han estat les relacionades amb l’electrònica, la perfumeria, l’oci i els viatges.

Recentment s’hi han incorporat ofertes molt avantatjoses ─com un 15% de descompte a La Sirena, un 20% en alguns espectacles del Festival Grec 2012 o un 10% a les botigues C&A─, que poden ajudar a minimitzar la despesa mitjana d’una família.

Experiències exclusives

Entre els membres del club s’han entregat 78 entrades de diversos equipaments culturals com el MNAC, d’espectacles com el Tot Festival del Poble Espanyol, el Swap Barcelona o el Festival Macadam Macadam, i coincidint amb la diada de Sant Jordi es van sortejar 3 lots de llibres d’Edicions 62.

Funcionament

El Club GenTMB és obert a tots els treballadors. Donar-s’hi d’alta és molt fàcil, només cal accedir a www.clubgentmb.cat i crear un nou compte, pas indispensable per accedir a centenars d’ofertes, cadascuna per diverses subcategories, que poden suposar un estalvi important. Hi participen primeres marques com Sony, Samsung, Nike o Paradores i establiments destacats com El Corte Inglés, C&A, FNAC, Toys’R’us, Douglas, La Sirena o Carrefour online.

Com que es tracta d’un club exclusiu, cal utilitzar l’adreça de correu electrònic corporatiu. Aquelles persones que no en disposin només han d’enviar un correu electrònic a comunicació.interna@tmb.cat i els indicaran la manera d’accedir-hi.

Fomentar l’orgull de pertinença

El Club GenTMB és una de les accions que es deriven del Pla director de Comunicació Interna amb l’objectiu de potenciar l’orgull de pertinença dels treballadors de TMB, una de les empreses més grans de Catalunya pel que fa a plantilla. A més, algunes de les ofertes estan pensades en clau de facilitar la conciliació de la vida personal i familiar, així com de potenciar la formació i la salut dels treballadors.

Compartir:

Informació relacionada

Seccions
Institucions
TMB
Conceptes
Anys

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB