Sis anys del servei per SMS
Aquest mes d’agost és el sisè aniversari de la posada en marxa del servei que permet que els conductors rebin còmodament al seu mòbil, de forma personalitzada i gratuïta, un missatge amb el detall del servei o activitat de la jornada següent.
Tot i que en el seu moment va ser una aposta arriscada i la primera que es feia en l’àmbit de les tecnologies mòbils, el servei s’ha consolidat totalment i actualment gairebé el 90% de la plantilla se’n beneficia.
La tecnologia mòbil al nostre servei
Fins llavors, els conductors que no tenien servei fix havien de trucar cada dia a un telèfon 900, o bé consultar el llistat al CON o fer-ho a través de la intranet. El canal mòbil va suposar una millora per a tot el col·lectiu de conductors a l’hora d’obtenir la informació d’una manera ràpida i personalitzada.
A més de l’impacte directe sobre el personal de conducció, aquest nou sistema aporta també un avantatge addicional, que és que els agents de centre que atenen els telèfons 900, en rebre menys trucades poden dedicar més temps a l’atenció personalitzada als conductors, amb la consegüent millora en la qualitat de l’atenció al conductor que s’ofereix als centres. També suposa un estalvi econòmic, que s’emmarca dins de les accions de contenció que l’empresa està duent a terme.