Neix el 'Decàleg d’atenció al client amb discapacitat intel·lectual'
Consta de 10 pautes per poder ajudar a realitzar una òptima atenció quan s'ha d'atendre usuaris amb discapacitat intel·lectual
El Decàleg d'atenció al client amb discapacitat intel·lectual, que ha estat fruit de la col·laboració entre TMB i Dincat —entitat que vetlla pels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies a Catalunya— i que també ha comptat amb la col·laboració de diferents col·lectius de Metro, neix amb la voluntat de ser una eina d'ajuda per als treballadors i treballadores de Metro que estan en contacte directe amb aquests usuaris.
Aquest decàleg, que consta de 10 pautes per poder ajudar a realitzar una òptima atenció quan s'ha d'atendre usuaris amb discapacitat intel·lectual, es començarà a impartir a les sessions de formació d'Accessibilitat, així com també es podrà consultar a través de les pàgines web del COL.
El projecte es veurà ampliat pròximament amb la confecció d'un nou decàleg dirigit als treballadors i treballadores de Bus, així com un Manual adreçat als usuaris de metro amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies, acompanyants i centres educatius.