La construcció del nou Punt TMB avança a bon ritme
El nou Punt TMB Sagrada Família s'està construint al vestíbul principal de l'estació de metro de la Línia 5. La data d'inauguració està prevista per al mes de novembre.
Un centre d'atenció al client de dos-cents metres quadrats, dels quals la meitat es destinen a l'atenció presencial al client i, aproximadament, una altra meitat per a treball en backoffice, logística del centre i descans del personal.
Un nou local que obre noves formes de comunicació amb els clients. El nou Punt TMB està pensat fent servir el concepte de “disseny per a tothom”, cosa que permet que l'atenció al client sigui molt més propera, acollidora, innovadora i segura, en un espai agradable en el qual l'accessibilitat universal és un dels principals focus de treball, però no l'únic:
- Serà el primer Punt TMB totalment accessible tant per a clients (taules i zona d'espera adaptades, anell inductiu per a persones amb discapacitat auditiva, tecnologia Navilens per a persones amb discapacitat visual, etc.) com per a empleats (lavabo adaptat, amplitud, alçada accessible de tots els elements interactius, entre d'altres).
- Tot el centre compta amb un disseny consensuat i validat amb el departament de Prevenció de Riscos Laborals (PRL) en qüestions com la il·luminació, l'absorció acústica, la climatització, la instal·lació elèctrica, taules de treball, etc.
- En tot l'espai s'estan prenent totes les mesures Covid-19 necessàries, com a la resta de Punts TMB, en un treball conjunt amb PRL i Seguretat i Salut en el treball.
Absorbir la gran demanda que en els últims anys estan rebent les oficines d'atenció al client és un dels objectius principals del nou Punt TMB, així com el nou repte que es presenta de la T-mobilitat.