
A l’octubre, noves dates per participar al taller de sòl pelvià!
Després de l’èxit de la primera edició, tens l’oportunitat d’apuntar-te a alguna de les noves sessions d’aquest taller pràctic: els dies 3, 17 i 31 d’octubre.
El Servei de Salut Seguretat i Benestar laboral convoca, aquest octubre, tres noves sessions del taller de sòl pelvià per a dones que es va inaugurar, amb èxit, el passat 12 de setembre. Aquesta nova modalitat de taller s’emmarca dins la política d’empresa saludable de TMB, amb l’objectiu de promoure benestar físic i emocional dins l’àmbit laboral.
Les sessions tenen una durada de dues hores i estan conduïdes per una fisioterapeuta, especialitzada en salut pelviana femenina, que oferirà eines pràctiques per a les assistents (8 per sessió).
Els tallers es realitzaran fora de l’horari laboral per tal d’oferir un espai tranquil i enfocat en el benestar personal. Les possibilitats per participar-hi aquest octubre són els dies 3 i 31 en dos torns horaris: de 8.30 a 10.30 hores i de 11:00 a 13:00 hores. I el dia 17 en tres horaris: de 9 a 11h, de 11:30 a 13:30 hores i de 15:30 a 17:30 hores.
Qui pot participar i com fer-ho
L’activitat es farà a Sagrera Hondures (aula planta pàrquing, al costat de l’accés Salut Laboral). Per demanar participar-hi en alguna de les sessions d’octubre, només cal que enviïs un correu electrònic a salutiseguretat@tmb.cat, posant el nom del taller a l’assumpte i incloent al cos del correu nom i cognoms i número de treballadora. Pots escollir el dia i l’hora que millor s’adaptin al teu horari. Només cal portar roba còmoda i una ampolla d’aigua per mantenir-se hidratada mentre es fan els exercicis.
El taller és útil per a dones de tota edat i condició (ja sigui en etapa fèrtil, embaràs, postpart o menopausa, o bé aquelles que vulguin reforçar la seva salut íntima i corporal), sempre que no es trobin en situació d’incapacitat temporal.
Entre els beneficis, les participants aconseguiran tenir més consciència corporal, una millor qualitat de vida, prevenció de problemes com la incontinència o els prolapses, reeducació postural i trobar un espai segur per compartir i aprendre entre dones.
La inscripció serà per ordre estricte de recepció del correu fins esgotar les places existents a cada sessió. Ja pots demanar de participar-hi! I, sinó t’és possible en aquesta ocasió, no et preocupis, s’aniran organitzant noves sessions en els propers mesos. Només et demanem que, si finalment no pots assistir, ho facis saber amb antelació per poder oferir la plaça a una altra persona.
Cuida't!