Una treballadora del Telefèric de Montjuïc
Una treballadora del Telefèric de Montjuïc

El personal del telefèric, més i millor format!

Coincidint amb el tancament anual per a revisar la instal.lació, s’ha dut a terme un intens programa formatiu tècnic i de caràcter competencial, abordant temes com la gestió de les emocions i el lideratge, entre d’altres.

Enviar a la intranet
Actiu
Albert Piqué - Judit Garcia, responsable Persones Projectes i Serveis Mobilitat / 19.03.25 - 10:55h

La formació que cada any es realitza s’ha vist ampliada per millorar la gestió personal de les emocions, amb continguts relacionats amb el lideratge, en el cas del personal de conducció, i amb habilitats d’atenció al cient pels i les auxiliars.

Prèviament s’havia fet una tasca per elaborar el model d’atenció al client de Telefèric de Montjuïc, i definit el protocol d’atenció al client “Viatja amb nosaltres. No t’ho pots perdre!” que marca els comportaments que cal traslladar a la clientela del telefèric en els diferents moments de la seva experiència: en la seva planificació del viatge, en la benvinguda, durant el viatge, el comiat i el record que en queda.

Enfocament a la satisfacció de les persones usuàries

Amb aquest nou model formatiu, que també va incloure un mòdul d’atenció a la diversitat a càrrec d'LGTBI de Queer Destinations, es pretén assolir uns resultats de satisfacció de la clientela més enllà de les valoracions ja excel·lents que el Telefèric de Montjuïc rep de les persones que el visiten (una mitjana de 9,3 en una escala de 10).

La formació va cloure amb una visita al Castell de Montjuïc, el veí de muntanya, per tal de conèixer els detalls que sovint els clients i clientes demanen, i amb un petit refrigeri com a espai per compartir l’experiència i detectar opcions de millora per a pròximes edicions. En el vídeo al peu, podreu veure un resum de l'acticitat formativa.

 

Informació relacionada

Seccions
Institucions
Llocs
Anys

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB