Iniciem una nova campanya per millorar la protecció de dades a TMB
La nova campanya aportarà mensualment píndoles informatives per conscienciar tots els treballadors i treballadores de TMB sobre la importància de fer un ús responsable del tractament de la informació confidencial per crear un entorn laboral més segur.
Tenir cura de la informació més sensible és crucial per protegir TMB de possibles actes maliciosos de tercers i evitar qualsevol intrusió externa. Per això, tot el personal de TMB té un paper destacat per protegir la informació confidencial que pugui sorgir del desenvolupament de la seva tasca diària.
Quina informació he de protegir?
Tota informació sobre treballadors/es, clients/es, proveïdors/es i tercers (noms, dades compartides i converses privades) s’ha de mantenir en secret. De la mateixa manera, també s’ha de mantenir en confidencialitat els aspectes de funcionament intern de l’empresa, com projectes futurs i noves idees. A més, les claus d’accés als equips tecnològics i les aplicacions informàtiques s’han de tractar sempre amb discreció i privadesa.
Per protegir aquesta informació confidencial, és important evitar compartir-la amb persones alienes a la companyia i informar al Canal Ètic de TMB sempre que es detecti una irregularitat.
Aquesta nova campanya reforça el Codi Ètic i de conducta de TMB, que pretén alinear la gestió de la companyia amb les normes de conducta establertes, procurant que tot el personal assoleixi un comportament professional ètic i responsable en el desenvolupament de les seves activitats. D’aquesta manera, el compliment del Codi esdevé clau per prevenir, detectar i erradicar les conductes irregulars.
Tu també formes part d’aquest equip i la teva ajuda és molt important. Fem de TMB un espai segur per a tothom!