El departament d'informació i atenció digital s'integra al CCM
Donar informació de les incidències de bus i metro per xarxes socials i l'atenció als usuaris que fan consultes a través dels canals digitals són funcions que desenvoluparan, a partir del dilluns 23, des de la sala del Centre de Control de Metro, CCM.
L'ús cada vegada més alt de les xarxes socials per part del client de TMB fa que cada cop es tinguin més expectatives i necessitats de ser informats en temps real del que passa a la xarxa de transport. Ja és habitual que davant d'una incidència els usuaris demanin informació i preguntin per alternatives de transport en temps real a través de les xarxes socials, el web o la TMBapp.
Davant de la necessitat de donar una resposta de qualitat d'una forma àgil i millorar la informació i atenció online al client, s'ha decidit realitzar aquest servei des de la sala CCM.
Les tasques que desenvoluparan són la publicació d'informació sobre l'estat del servei de metro i bus, com ara les afectacions al servei planificades, les recomanacions de transport per esdeveniments amb afluència de passatge considerable i per incidències en temps real de metro, mitjançant els canals digitals de TMB, tmb.cat, MouTV, TMBapp, Twitter, tmb.cat / Mobile. L'atenció a les consultes sobre els transports que gestiona TMB i que els usuaris fan per Twitter, Facebook, el web o per TMBapp.
Donen servei en dos torns, un de matí i un altre de tarda, de 6.30 a 20.30 de dilluns a divendres laborables i en dies amb especial afluència de passatge a la xarxa.