Els treballadors i treballadores de TMB van pujar de nou els 419 esglaons de l’estació més profunda de la xarxa, El Coll / La Teixonera de l’L5, en suport a les famílies d’infants amb càncer. Coneix els resultats de la GenTMB!
Ja pots trobar a la Plataforma de Benestar la classe gravada de Batch Cooking impartida per una nutricionista: t’ensenyarà a condensar la preparació dels menjars setmanals.
El Col·legi d'Enginyers de Camins i La Vanguardia reconeixen la trajectòria professional de la directora de Comunicació i Relacions Institucionals de TMB, Mònica Peinado, en la gala dels 36ns Premis Cerdà 2026.
Avui se celebra el Dia Internacional de la Família, una jornada per posar en valor els vincles que ens cuiden i ens acompanyen. A TMB, com a organització amb milers de professionals, aquesta diversitat també forma part del nostre dia a dia.
Metro incorpora 17 nous professionals per a l’operativa i el manteniment de les línies convencionals i automàtiques, després d’uns processos de selecció que han destacat per l’alta participació.
Dos busos turístics de TMB,conduïts pel Víctor i l’Anastasio i vinilats especialment per a l’ocasió, van portar els jugadors blaugranes pels carrers de Barcelona per celebrar la 29a Lliga del FC Barcelona.
Entre l’11 i el 15 de maig, les persones que participin de la campanya ‘Maig en família’ entraran en el sorteig d’un espectacle musical a la llum de les espelmes.
La donació d’òrgans, la prevenció del suïcidi, la malaltia de Huntington, el poble palestí i la preservació del medi ambient a partir de l’apadrinament d’oliveres són les cinc causes, presentades al Tria per treballadors i treballadores de TMB, que busquen el suport de la plantilla.
Prop d’una vintena de professionals d’empreses de diferents àmbits han volgut conèixer de prop les bones pràctiques de Metro i Bus en matèria de prevenció.