Canvi d'operador de telefonia
Millorar la qualitat del servei i obtenir un estalvi econòmic és el doble eix sobre el qual es produirà el canvi d'operador de telecomunicacions de TMB, que es durà a terme en les properes setmanes.
L'octubre de l'any passat es va convocar un concurs públic per adjudicar el servei de telefonia fixa, mòbil i dades de TMB. Fins ara aquest servei està proveït per Movistar, una de les empreses del grup Telefónica, però després d'estudiar les tres propostes presentades pels operadors British Telecom, Telefónica i Vodafone, ha estat aquesta última l'adjudicatària del servei per al període dels propers tres anys.
El canvi suposarà una millora en la qualitat del servei, disposar d'una tecnologia molt adaptada a les necessitats de la companyia i alhora un important estalvi econòmic, de més del 25%.
Durant les properes setmanes, i de manera progressiva, s'anirà fent la migració dels serveis, que en algun cas podria ocasionar alguna incidència puntual en el correcte funcionament de la xarxa de telefonia dels entorns d'oficines, tot i que en cap cas no afectarà el servei dels telèfons Dect, que s'utilitzen a les estacions de metro, ni es quedaran sense servei els centres de control de metro, bus i seguretat.