Atenció i informació de servei al nou perfil @TMBinfo de Twitter

TMB ha ampliat des del 6 de maig la seva presència a la xarxa social Twitter amb un segon perfil dedicat a l'atenció al client i a difondre informació útil sobre els canvis en el servei de metro i autobusos.

Redacció / 21.05.13 - 11:11h

Ara fa quinze dies va començar a piular el segon perfil de TMB a la xarxa social Twitter, @TMBinfo, especialitzat a difondre informació pràctica sobre les xarxes de metro i autobusos i a atendre les consultes i els dubtes dels usuaris, i ja ha arribat als 1.248 seguidors. TMB disposava des del 2010 d'un perfil a Twitter, @TMB_Barcelona, que acumula més de 23.000 seguidors i ha difós més de 8.500 tuits, després d'un fort creixement en l'últim any.

El perfil @TMBinfo informa proactivament de les incidències de la xarxa de metro i de les afectacions previstes al metro i al bus relacionades amb esdeveniments al carrer i actuacions de millora en les infraestructures, a més de comunicar altres novetats rellevants en el servei.

Igualment, fa recomanacions per al bon ús del transport públic, tot plegat fent servir les etiquetes o "hashtags" #metrobcn i #busbcn, perquè els seguidors puguin identificar les piulades que els siguin útils.

Al mateix temps, el nou Twitter operat per la unitat d'Informació i Atenció Digital respon les consultes sobre els serveis de TMB que facin els usuaris i recollirà els seus suggeriments, inicialment els dies feiners en l'horari de de 7 a 20 h.

Per la seva banda, el perfil @TMB_Barcelona continua sent un espai de conversa i participació sobre l’actualitat del transport públic. S'hi comparteixen notícies corporatives i articles especialitzats; s'hi poden seguir les activitats socials, culturals i educatives de la companyia, així com els concursos i les promocions del club JoTMBé, entre d'altres continguts.

Prioritat a la informació útil sobre el transport

L'obertura del nou perfil de servei forma part d'un conjunt d'actuacions de millora i actualització dels sistemes d'informació i atenció al client que TMB està desenvolupant, amb dedicació especial als canals digitals. En aquest sentit, s'ha identificat Twitter com un canal adient per donar aquesta informació de manera ràpida i directament a la mà dels viatgers, ja que un 58% dels usuaris de metro i un 56% dels de bus tenen telèfons amb connexió a internet, segons un estudi propi.

Com a part de l'estratègia digital de la companyia, TMB disposa de perfils a les xarxes socials Twitter, Facebook, Youtube, Flickr, Spotify i Slideshare, a més d'aquesta web de notícies Hora Punta.

Compartir

Informació relacionada

Seccions
Institucions
Anys

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB