Vint-i-quatre idees passen a la fase de concepte del repte de TMBinnova
Comença la fase de concepte i els equips seleccionats treballaran les seves propostes per aconseguir una solució al repte plantejat per Bus.
El tercer repte d'intraprenedoria de TMB ha recollit 40 idees durant el període d'ideació. Les propostes han estat avaluades per un grup d'experts que han seleccionat els 24 equips que començaran a treballar per convertir-se en els guanyadors de la convocatòria.
Al llarg de les pròximes setmanes els 24 equips hauran de millorar la seva idea, aterrar-la i arribar a una solució més concreta, així com plantejar les hipòtesis a validar. Per fer-ho comptaran amb el suport de l'Àrea d'Innovació i un equip de mentors especialitzats que els ajudaran en aquesta tasca. Es duran a terme tallers de concepte en què obtindran les eines necessàries, i s'organitzaran tutories personalitzades amb els equips.
La fase de concepte s'allargarà fins al juliol, i només 6 equips seran els escollits per passar a la fase de prototipatge.
Pots consultar, a la plataforma TMBinnova, les vint-i-quatre idees seleccionades i dir quina és la que més t’agrada.
A la primera fase del repte es van realitzar cinc tallers de creativitat als quals van assistir 51 treballadors/es de diferents àrees. Pots consultar el webinar de creativitat aquí, està obert a tothom.
Un repte amb el focus en l’usuari
Amb aquest repte es pretén cercar millores orientades a la resolució de dubtes i situacions d'incertesa en relació amb el viatge, millores que facilitin la resolució de problemes dins dels autobusos i millores en els processos d’acollida i acompanyament, per crear les condicions necessàries per a una millor experiència de la gent a qui donem servei cada dia.
Les 40 idees recollides responien al repte plantejat per Bus: “Com podríem millorar l’experiència dels usuaris de bus?”. El que es busca és millorar en tres aspectes clau de la relació amb el passatge:
- Com podríem agilitzar la resolució de consultes dels usuaris de bus?
- Com podríem millorar la inclusivitat del servei?
- Com podríem millorar la informació que es dona als usuaris?