Les targetes Hola BCN! es promocionen a la xarxa
La pàgina de Facebook de TMB estrena una aplicació, de la mà del club JoTMBé, per descobrir la manera més divertida de moure’s per Barcelona sense límits, en el marc d’una campanya per difondre els abonaments turístics de l'empresa.
Les targetes ja creades per TMB per a turistes i visitants perquè es puguin desplaçar per la ciutat i l’àrea metropolitana en el transport públic regular, sense límit de viatges, han estrenat fa unes setmanes nova marca sota el nom Hola BCN!.
La campanya de promoció de la gamma de títols de transport Hola BCN!, que persegueix augmentar ingressos i reduir les necessitats de finançament, es desenvolupa majoritàriament en l’àmbit digital, sobretot al voltant d’un vídeo d'animació que vincula d’una manera divertida alguns dels principals atractius de Barcelona amb el transport públic.
Els membres del club d'usuaris JoTMBé, com a potencials prescriptors del transport públic barceloní, des d’aquesta setmana i fins a l'11 de juliol també poden compartir el vídeo amb familiars i amics residents a l’estranger mitjançant una aplicació que permet personalitzar-lo amb les fotos dels contactes de Facebook.
A través d’aquesta aplicació del Facebook es pot convidar un amic que visqui fora de Barcelona, el qual pot guanyar un viatge d’anada i tornada per a dues persones a la Ciutat Comtal, més 4 nits d’estada en un hotel i 3 abonaments de transport Hola BCN! de 5 dies.