Al concurs Relats Curts, la teva inspiració pot fer-te viatjar!
Com a personal de TMB, pots participar a les categories obertes al públic i també en una reservada per a la plantilla, totes amb atractius premis: un viatge en el cas dels primers classificats en Relat Lliure, ja sigui en la modalitat oberta o la destinada al personal.
Si ets personal de TMB, tens una doble oportunitat per rebre premis i reconeixement per la qualitat del teu relat. Ja pots participar a la 19a edició de Relats Curts, amb una història que estigui inspirada o que tingui com a escenari algun dels transports operats per TMB: el metro, l’autobús, el bus turístic, el funicular de Montjuïc, el telefèric o el servei de bicicletes AMBici.
Per participar-hi, hauràs d’accedir al web i omplir el formulari. Recorda que el teu relat ha de ser inèdit i no haver estat presentat a edicions anteriors del concurs. Amb el mateix text pots participar a la categoria Relat Lliure (oberta) i a la modalitat restringida Relat Personal de TMB.
Per validar aquesta segona participació, hauràs d’enviar un correu a la direcció relatscurts@tmb.cat, confirmant el teu número de treballador/a de TMB, nom i cognoms, per tal de verificar la condició de personal de la companyia. Recorda que no has de superar els 3.500 caràcters i que tens temps fins a les 23.59 h del 31 de març per enviar la teva proposta.
També pots competir en obert a la categoria TuitRelat. El concurs es completa amb la darrera opció per participar: Relat Escolar.
Un viatge a París
El guanyador de la categoria Personal, s’emportarà un viatge a París, a més d’un matrícula al Curs Virtual exprés Narrativa de L’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès. El segon classificat rebrà un pack de llibres de la cooperativa Abacus. També un viatge (en aquesta ocasió, a Londres) rebrà el guanyador de la categoria oberta Relat Lliure.
Relats Curts TMB és un dels concursos de micro-escriptura creativa més veterans del panorama literari. Si tens dubtes, pots consultar les bases al web.
Tens una idea en ment? Agafa el llapis o el teclat i deixa volar la imaginació!

