Dilluns, 11 de desembre de 2017

Novetats al web i a l'app de TMB

 

Nova web / TMB

Novetats al web i a l'app de TMB

Després de 6 anys de vida i amb més de 500.000 socis, el club JoTMBé s'integra al web i a l'app de la companyia. L'objectiu és fer la navegació del client més fàcil i intuïtiva i alhora millorar les prestacions i els serveis. 

Redacció / 05.10.17 - 09:05h

Amb la nova versió del web els usuaris podran gestionar les seves preferències, personalitzar els accessos directes a les línies i parades favorites i fer cerques d'itineraris, de temps de pas i de l'estat del servei de les línies favorites més fàcilment. Al ser un web multidispositiu, es podrà consultar a través d'ordinadors i dispositius mòbils. 

Les novetats a l'app se centren a posar a l'abast del client tota la informació de TMB necessària per gestionar els seus trajectes, siguin on siguin. A través del sistema de geolocalització, l'usuari podrà fer cerca d'itineraris i de transport públic al seu voltant, consultar el temps d'espera del bus, horaris, recorreguts, mapes, alertes i tot allò necessari per planificar els seus desplaçaments habituals.

Els usuaris podran personalitzar la pantalla de benvinguda amb les preferències de transport, llocs i rutes, que seran consultables a través de les pantalles principals de l'app i des dels widgets disponibles al terminal mòbil.

Des de la nova app, que estarà disponible per a dispositius Android i IOS, es podrà accedir al JoTMBé, i qui encara no hi estigui registrat podrà fer-ho utilitzant la identificació de les seves xarxes socials preferides perquè l'autenticació sigui ràpida i fàcil. 

Una vegada més TMB fa un pas endavant en la millora de l'atenció i informació al client amb les novetats en aquests dos productes digitals, orientats a fer que l'experiència del client i la gestió de la seva mobilitat sigui fàcil. 

 

Compartir:

Informació relacionada

Seccions
Institucions
TMB
Anys

Canal TMB

Captura video

Club GENTMB

Club GenTMB