El departament d'informació i atenció digital s'integra al CCM

Donar informació de les incidències de bus i metro per xarxes socials i l'atenció als usuaris que fan consultes a través dels canals digitals són funcions que desenvoluparan, a partir del dilluns 23, des de la sala del Centre de Control de Metro, CCM.

Redacció / 19.05.16 - 15:39h

L'ús cada vegada més alt de les xarxes socials per part del client de TMB fa que cada cop es tinguin més expectatives i necessitats de ser informats en temps real del que passa a la xarxa de transport. Ja és habitual que davant d'una incidència els usuaris demanin informació i preguntin per alternatives de transport en temps real a través de les xarxes socials, el web o la TMBapp.

Davant de la necessitat de donar una resposta de qualitat d'una forma àgil i millorar la informació i atenció online al client, s'ha decidit realitzar aquest servei des de la sala CCM. 

Les tasques que desenvoluparan són la publicació d'informació sobre l'estat del servei de metro i bus, com ara les afectacions al servei planificades, les recomanacions de transport per esdeveniments amb afluència de passatge considerable i per incidències en temps real de metro, mitjançant els canals digitals de TMB, tmb.cat, MouTV, TMBapp, Twitter,  tmb.cat / Mobile. L'atenció a les consultes sobre els transports que gestiona TMB i que els usuaris fan per Twitter, Facebook, el web o per TMBapp. 

Donen servei en dos torns, un de matí i un altre de tarda, de 6.30 a 20.30 de dilluns a divendres laborables i en dies amb especial afluència de passatge a la xarxa.

 

Compartir

Informació relacionada

GenTMBapp

Club GENTMB

Club GenTMB